Subject: Vanasadama lõunaosa DP - koostöö
From: "Anna Petrova | K-Projekt" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Oct 2025 16:34:44 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

K-Projekt koostab Tallinnas Vanasadama lõunaosa detailplaneeringut ja
sellega seoses esitame Teile koostööks detailplaneeringu materjalid.

Detailplaneering algatati eesmärgil muuta kinnistute piire ja
sihtotstarbeid ning määrata ehitusõigus kuni 8 maapealse korrusega sadama
teenindamiseks vajalike hoonete ehitamiseks ning Reidi tee äärde tankla ja
kuni 7 maapealse korrusega äri- ja eluhoonete ning ärihoonete ehitamiseks,
kruntide kasutamise tingimused ning liikluskorralduse lahendus. Pärast
detailplaneeringu algatamist on muutunud linnaehituslik situatsioon.
Detailplaneeringu koostamisel on loobutud tankla kavandamisest.

Planeering on koostatud eesmärgil määrata moodustatavatele kruntidele
ehitusõigus sadama teenindamiseks vajalike hoonete, äri- ja eluhoonete,
ühiskondliku hoone ehitamiseks ning tehno- ja liiklusrajatiste ja
promenaadi/haljasala jaoks ning kruntide kasutamise tingimused.

Materjalid on leitavad TPRist:
https://tpr.tallinn.ee/DetailPlanning/Details/DP040550

(Otselingid

Seletuskiri: https://tpr.tallinn.ee/Link/File/516055

Põhijoonis: https://tpr.tallinn.ee/Link/File/516114

Tehnovõrkude koondplaan: https://tpr.tallinn.ee/Link/File/516144 )

Küsimuste korral palun võtta ühendust.

Ette tänades

Anna Petrova, MSc
projektijuht
mob: +372 522 3816
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>

From: Laura Hannus | K-Projekt
Sent: Tuesday, July 29, 2025 9:30 AM
To: [email-masked]
Subject: RE: Vanasadama lõunaosa DP koostöö

Tere

Ootame Teie tagasisidet detailplaneeringule!

Heade soovidega,

Laura Hannus

tel: +372 5622 9948

From: Laura Põllu | K-Projekt
Sent: Thursday, May 8, 2025 1:05 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Vanasadama lõunaosa DP koostöö

Tere!

K-Projekt koostab Tallinnas Vanasadama lõunaosa detailplaneeringut ja
sellega seoses esitame Teile koostööks detailplaneeringu materjalid.

Materjalid on leitavad lingilt:
https://tpr.tallinn.ee/DetailPlanning/Details/DP040550

Küsimuste korral palun pöörduda projektijuhi Anna Petrova poole, tel 522
3816 või [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Heade soovidega,
Laura Põllu

projektijuhi abi/sekretär
mob: +372 5622 9948

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>